A melegek nem részei a NER-nek?
2011. február 14. írta: BéKu

A melegek nem részei a NER-nek?

Hétfőn eldőlt, hogy az Andrássy úton biztosan nem lesz melegfelvonulás az idén.  A rendőrség arra hivatkozva nem engedélyezte a rendezvényt, mert szerintük az aránytalanul "sérelmezné" a közlekedést. Aha.

Gyülekezési jog vs. kényelmes közlekedés...

Azt hiszem ezt fölösleges is túlragozni. Ugyanis számomra teljesen értelmezhetetlen, hogy egy demokráciában, pláne az Európai Unió egyik tagállamában - ami ráadásul az EU soros elnöke is jelenleg - ilyen, kvázi mondvacsinált ürüggyel korlátozzák BÁRMILYEN csoport gyülekezési jogát. Leszámítva persze az eleve jogsértő eseteket, de az már egy külön kategória, ugye.

Nagyjából ennyivel rövidre is lehetne zárni a témát, de azért akad itt még valami. Vannak ugyanis olyanok, ráadásul nem is kevesen, akik örültek a döntésnek. Az ő esetükben valószínűleg minden más szempontot elhomályosítanak a homofób nézeteik. Elfeledkeznek arról, hogy a melegek is ugyanolyan emberek, mint ők. Nem kell őket szeretni, de elvitatni egy alapvető emberi jogot tőlük, az már egészen más lapra tartozik. Egy nap ugyanis nekik is jár. Ugyanannyi joguk van hozzá, mint bárki másnak.

És ne felejtsünk el még valamit: ők is a "Nemzeti Együttműködés Rendszeréhez" tartoznak. Úgy, mint ahogy mindenki, aki ebben az országban él. Nem csak a fideszesek, de a szocik is, és mindenféle egyéb pártszimpátiával rendelkező, vagy éppen a politikát és a pártokat teljesen rühellő apolitikus emberkék is. Csak erről sokan hajlamosak megfeledkezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismoszkva.blog.hu/api/trackback/id/tr92660487

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobbik: Őfelsége ellenzéke 2011.02.15. 13:10:38

Ahogy minden ellenzéki párt, a Jobbik is a konstruktív ellenzék magasztos célját tűzte ki maga elé az országgyűlési választások után. Ezzel szemben az új kormány első ülésszaka alatt a két másik ellenzéki párthoz képest sokkal gyakrabban támogatta a ko...

Trackback: A melegfelvonulás törlése 2011.02.15. 12:29:35

Budapest rendőrfőkapitánya betiltotta az idei melegfelvonulást a "közlekedés aránytalan sérelmére" hivatkozva. A döntés jogerős, fellebbezésnek helye nincs.Kapcsolódó cikkek:Idén nem lesz melegfelvonulásStrasbourg: az államok kötelesek enge...

Trackback: És még buzik is! 2011.02.15. 12:11:35

p { margin-bottom: 0.21cm; }Coming out: a blog szerzője szurkol annak, hogy minél több férfi embertársa fedezze föl magában a meleg vonzalmakat. Így ugyanis több esély marad arra, hogy bájos lánykák pillantásukat szerénységére vessék – hogy egyeb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cselo 2011.02.15. 14:49:57

@tomwar: ezek szerint demonstrálni kellene a létezésüket például a színvakoknak is? Mert az is egy olyan genetikai elfajulás, amiben szenvedő emberek egy csomó foglalkozást nem válaszhatnak, nem lehetnek hajósok, pilóták, vonatvezetők, villanyszerelők, festő-mázolók stb. Szabadságot, egyenlőséget a színvakoknak is, ha a homokosok házasodhatnak!

Cselo 2011.02.15. 14:51:28

@tomwar: Na neeee! Ennyire elvakult azért nem lehetsz! Ki beszélt itt egyáltalán ilyenről. Nagyon butaságot ítrál!

tomwar 2011.02.15. 14:52:20

@haggyadmá:

En az utobbi ket evben - mivel ott lakom - semmi altalad emlitettet nem lattam. Viszont olyat igan, aki allat modjara uvoltozott, tragar es mocskos szavakat hasznalt kiskoruak tarsasagaban, fizikai bantalmazassal fenyegetett olyanokat, akik hozza se szoltak.

En ezt lattam SAJAT szememmel.

efhábé 2011.02.15. 14:52:40

@xenuka: Tudom, az apukád is rendőr és erősebb az enyémnél és majd jól megveri...

tomwar 2011.02.15. 14:52:58

@Cselo:
Akkor mit csinaljunk veluk?

Cselo 2011.02.15. 14:52:58

@tomwar: Támogatom! De ne is kell betiltani, nemsokára elfogy az olaj és megoldódik magától a dolog! :-)

tomwar 2011.02.15. 14:55:06

@Cselo: Cselo, ha a szinvakok esetleg abbeli hatranyukbol fakadoan okoznak tomegszerencsetlenseget, balesetet, melyben meghal pl. valamelyik rokonod, tedd fel ujra a kerdest.

Javaslom mindenkinek, nezze meg A PROVOKATOR cimu film hires jelenetet, a vedobeszeddel az amerikai Legfelsobb Birosagon. Tanulsagos.

Cselo 2011.02.15. 14:55:35

@tomwar: A helyén kell kezelni a dolgot, semmiképpen sem szabad tiltani, azonban a brutális, magamutogató, perverz felvonulásnak egy normális ársadalombn nincs helye. Márpedig a melegfelvonulás jelentős részében ilyen.

Cselo 2011.02.15. 14:57:19

@tomwar: a homokosok nem ölnek meg senkit a természetükkel, de nem is tesznek semmit a társadalmi reprodukcióért. És mondjuk kinek árt a színvak szobafestő, ha rózsaszínűre mázolja a falat világoskék helyett?

haggyadmá 2011.02.15. 14:58:16

Csak azt sajnálom, hogy a buzik szülei nem voltak már maguk is buzik, mert akkor ez a mostani buzi nemzedék nem is lenne és nem akarnának felvonulni. :)

Cselo 2011.02.15. 14:59:21

@efhábé: lehet, hogy a WHO szerint a homoszexualitás nem betegség, szerintem pedig igen. A WHO szerint a pestis is megszűnt létezni, mégis évente több százan halnak meg pestisben.

tomwar 2011.02.15. 15:00:08

@Nazareus: Nos,orulok. Ritka kivetel vagy am! :-))

Valojaban sosem ertettem, miert van szukseg a meleg buszkeseg napjara, amig egy altalam tisztelt, es kedvelt ember (nem fontos a neme) el nem magyarazta, mennyiben mas az, ha valaki meleg. Akkor megertettem.

Egy nemzetkozi intezmenynel dolgozom, tobb kollegam koztudottan meleg. A rendezvenyeinken megjelenhetnek a parjukkal, senkit sem zavar. DE SEHOL MASHOL NYILVANOSAN NEM TEHETIK, atrocitasok nelkul. Pedig kulturalt, normalis emberek, a legtobbjuket kizarolag oltony-nyakkendo komboban lattam, vagy kosztumben.

tomwar 2011.02.15. 15:01:44

@Cselo: Akkor szoritsuk vissza azt! Ne a menetet, hanem azt, amive tenni akarjak.

Engem a Garda sem zavart, hanem az, amive tettek: kivulrol es belulrol egyarant.

efhábé 2011.02.15. 15:03:33

@Cselo: Szíved joga így gondolni, de egyelőre te nem vagy orvos, a WHO meg elég komoly és szakképzett aparátussal dolgozik, szóval egészségügyi szakmai kérdésekben hadd vegyem őket egy kicsit komolyabban, mint téged.

Azt tudtad, hogy sokan ugyanígy reagáltak arra is, hogy a Föld nem lapos?

Cselo 2011.02.15. 15:04:55

@tomwar: OK! legyen ott a menet mellett a rendőrség, és ha valaki közbotrányt okozó cselekedetet követ el, azt azonnal emeljék ki és vonják eljárás alá!

Cselo 2011.02.15. 15:08:10

@efhábé: Miért? Nem lapos a Föld? :-)

Cselo 2011.02.15. 15:11:45

@efhábé: a WHO a hatalma szakmai apparátusával azt is előre jelezte hogy a H1N1 mennyire hatalmas pusztítást fog végezni és oltassk be magunkat indenképpen. Aztán az emberek legnagyobb része a józan eszére hallgatott és nem olttta be magát, a H1N1-ről meg kiderült, hogy egy hatalmas lufi. Viszont az oltóanyagnak az államokkal történő megfizetttetése nem volt lufi, az jónéhány milliárdjába került az adófizetőknek. Szóval ennyit a nagyeszű WHO-ról.

haggyadmá 2011.02.15. 15:11:59

Mi a különbség egy buzi között, aki a haverját keféli és egy zoofíliás között, akinek a szarvasmarha jön be? És mitől más egy necrofil, aki a hullákra indul be. Semmi. Beteg mind, csak a nyugatról áramló szemét hatására elhiszik néhányan, hogy buzinak lenni nemhogy ciki, hanem már-már egy felsőbbrendű lét része és az a nem normális, aki hetero, mert az már olyan unalmas és sivár. Nem tudom miért nem maradhat ez magánügye mindenkinek. Szarok rá ki buzi és ki zoofil, de ne mutogassa ezt nekem senki. Azért gyűlölöm a buzikat a leginkább, hogy próbálják nyíltan kimutatni, hogy ők azok. Ha nem erőlködnének, akkor nem is tudhatnám, hogy azok és nem lenne konfliktus. Innen ered minden. Tőlem még soha nem kérdezték meg a munkahelyemen, hogy buzi vagyok-e, mert ez nem téma. MAGÁNÜGY. Onnantól nem lenne az, ha kezdenék kérkedni egy esetleges nemi elferdülésemmel, bár szerencsére nincs ilyenem. :) Viszont akkor nem csodálhatnám, ha lenne akinek nem teszene.

tomwar 2011.02.15. 15:13:12

@Cselo: MEGEGYEZTUNK!!! Mar csak a kozbotrany-okozast kellene meghataroznunk, es mar ketten lennek, aki ERDEMBEN vitaznak, es konstruktivan kozelitik a dolgot meg.

Cselo 2011.02.15. 15:17:40

@tomwar: még annyit tennék hozzá, hogy akkor sem látom be, hogy miért kellene egyenlő jogokat biztosítani a családjog tekintetében a hoszexuálisoknak. Ha ezért demonstrálnak, hát én azt mondom, hogy demonstráljanak, de az egyenlő jogok biztosítását nem fogadom el.
Azonban a legtöbben nem ezért demonstrálnak, hanem egy perverz magamutogatásként élik meg az eseményt, és igyekeznek minél több embert megbotránkoztatni a viselkedésükkel, nemi szervük mutogatásával, öltözékükkel (illetve hiányzó öltözékükkel) a egyéb bibliagyalázást meg már nem is említem.

tomwar 2011.02.15. 15:19:31

@haggyadmá:
Mutass egy allatot, aki tetemeken eli ki a szexualis vagyait. Esetleg olyat, amelyik fajtaja kolykein... Nemigen latsz. Homoszexualitast igen.
Azok az allatok nyugatimado idiotak? Csaholjunk nekik, hatha visszapartolnak? Ugyan mar.

A munkahelyedre belatogatott mar a parod? Vagy vart elotte, amig vegeztel, hogy egyutt menjetek moziba? Mit szolnanak, ha latnak, hogy egy ugyanazon nembeli partnered lenne? Tetelezzuk fel, megvar, es megcsokol, mert igy udvozlitek egymast.... Szerinted lenne kovtkezmenye a dolognak?

cso zsi 2011.02.15. 15:21:03

@Cselo: Hogy lenne az? Eretnek. Köztudott, hogy a Föld banán alakú.

Cselo 2011.02.15. 15:23:11

@tomwar: bizony lenne következménye a dolognak, mart az emberek túlnyomótöbbségében a homoszexualitás undort kelt. És ezt az undort senki nem tilthatja meg, mint ahogyan arra sem lehet senki befolyással, hogy undorodom attól, hogy fekáliában matassak.

Cselo 2011.02.15. 15:24:07

@cso zsi: nem is igaz, mert lapos! Nézz ki az ablakon és láthatod te is!

tomwar 2011.02.15. 15:24:27

@Cselo: Cselo, mar megegyeztunk: se bibliagyalazas, se farokmutogatas. Errol beszelgetunk. A csaladjogok pedig, nos, nekem is vannak fenntartasaim. Ket ember kapcsolataban, hiszen felnottek, nem korlatoznek, a gyerekek mas teszzta. Azon lehetne vitazni, nekem se egyertelmu a dolog, pro es kontra vannak erveim. Valojaban ezek szerint mindketen kozeledteunk a megoldas es a kompromisszum fele, es lehetoseget adtunk a tovabbi vitara. MIERT NEM LEHET EZT MASBAN IS?

tomwar 2011.02.15. 15:28:01

@Cselo:
Megvan hozza a jogod. En pl. nem szeretem a bringasokat (kiveve a kivilagitott, szabalytiszteloket, ebbol egy-ketto akad csak) ezert nem jarok bringas felvonulasra. De nem is akarom betiltani.

Az pedig, hogy miert nem Bivalybasznadon vonulnak fel a melegek....nos, egyetlen tuntetes, demonstracio sem volt ott Fleto ellen, se FIDESZ vagy MASZP gyules, se Fradi-UTE szurkoloi bunyo...miert pont ez legyen ott?

Cselo 2011.02.15. 15:28:30

@tomwar: miért ne lehetne? Sokakkal ellentétben én a vitát elfogadom, azonban vannak olyan alapvető elveim, amelyekből nem engedek, mert ha engednék, akkor az alapvető erkölcsi értékrendemet kellene megtagadnom.

Cselo 2011.02.15. 15:32:13

@tomwar: az eddigi tapasztalataim sajnos azt mondatják velem, hogy be kell tltani, mert leginkább a perverz magmutogatás várható el tőlük. Mint ahogyan a Fradi és az UTE szurkoló táborától sem várhatod el, hogy kéz a kézben fognak sétálni és zsoltárokat fognak énekelni. A bunyót sem engedném. A politikai demonstrációt viszont nem keverném ide, különösen azóta, hogy a Fletó békés Fidesz ünneplőket veretett véresre.

xenuka 2011.02.15. 15:33:48

@efhábé:

szánalmas ahogy személyeskedéssel és nevetségessé tétellel válaszolsz a tényekre, amelyeket sorolok neked.
Miért nem azt írod, hogy nem is volt Hitler rajongó
vagy
nem ítélték el hazaárulásért?
Mert ezt nem tudnád alátámasztani.

Az érvelőt támadod az érvei helyett -
szánalmas de előre látható gondolkozás!

Magon_ 2011.02.15. 15:37:29

@Cselo: Kíváncsiságból: az utóbbi 3 évből mutass felháborító viselkedésről felvételt, ami miatt be kéne szerinted tiltani. Az jogos, hogy előtte voltak kirívó esetek (péel a híres bibliás provokáció), de ezeket azóta kirostálták - állítólag. Ha nem így van, akkor hadd lássa ország-világ.

tomwar 2011.02.15. 15:37:33

@Cselo:
Megint felhoznek egy filmet: Ha olni kell. Erdemes megnezni, szamomra a a kirekesztes ellen az egyik legjobb alkotas. Biztos van szebb, jobb, engem ez fogott meg.
Van, amikor engedni kell az elvekbol, s van, amikor kokemenyen ragaszkodni hozza. Nehez eldonti neha, melyik a jo ut. Ezert kell sokfele velemeny....

Nazareus 2011.02.15. 15:39:32

@haggyadmá: Miböl gondolod, hogy az emlitettek betegek ? Van-e valamilyen bizonyitékod erre?

Nazareus 2011.02.15. 15:40:24

@tomwar: Van olyan állat, amelyik saját fajtájának gyerekeivel is szexel: a bonobo majmok.

Cselo 2011.02.15. 15:40:54

@Magon_: sajnos a felvételek készítése nem az én műfajom, de láttam és az nekem elég.

haggyadmá 2011.02.15. 15:41:07

@tomwar: Állatot nem tudok mutatni, de emberből léteznek olyanok. Ezek emberi mutációk. Ismered a mondást: Minnél jobban megismerem az embereket, annál jobban szeretem a kutyámat.

xenuka 2011.02.15. 15:42:17

Miért kell a buziságot és minden devianciát MINDEN médiában dicsérni?

Megrendelésre történik.

"A folyamat első tünete a "xenofília": az idegen, a másik szisztematikus előnyben részesítése a rokonnal szemben.

A második az "etnomazochizmus", vagyis saját civilizációnk és eredetünk szégyenlése és gyűlölete.

A harmadik a "devirilizáció", másként mondva a gyöngeség és bűnbánat kultusza, amely a férfi homoszexualitás dicséretével párosul.

Azok a nyilvánvaló értékek, amelyek az erővel kapcsolatosak és a népek történelmi túlélését kondicionálják - mint a becsület, hűség, család, népszaporulat, hazaszeretet, a saját civilizáció iránti büszkeség, a történelmi túlélés akarata stb. -, ma a Nyugaton nevetséges fogyatékosságoknak számítanak"

a teljes cikk:

front14.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=28:a-feher-vilag-joevje-a-xxi-szazadban&catid=1:elemzesek

tomwar 2011.02.15. 15:42:43

@Cselo: Emberi jogokert- - megha azok egy szuk reteget is erintenek - harcolni politikai inditek. Ez nem lehet vita targya, mert nincs mas alternativa. Hogy felvonulni kell, vagy beadvanyt irni az Alkotmanybirosag maradekanak, az megint mas kerdes. Ezt hagyjuk azokra, akik ezert kuzdenek, es fogadjuk el.

Azonban ugy latom, hogy evrol evre kevesebb magamutagatas es otrombasag volt lathato, nem ugy, mint egy UTE-Fradin, ami evrol evre rosszabb. Ezert ugy gondolom, az esely jarna nekik, hogy megmutassak: jobbak lettek, megfontoltabbak, torvenytisztelok, akik masokat is tisztelnek.

Cselo 2011.02.15. 15:42:51

@tomwar: megnézhetem a filmet éppen, de a homoszexualitás számomra oly mértékben undort keltő, hogy kirekesztem őket az életemből. Szerencsére egyetlen gyermekemet sem kellett emiatt kirekesztenem, bevallom nagy dilemma lenne.....

xenuka 2011.02.15. 15:44:52

efhábé!

Ne válaszolj!

Nem várom el, hogy megértsd a linkelt cikk egészét vagy részeit.

tomwar 2011.02.15. 15:50:05

@Cselo: Nagyon oszinte mondat ez, ami a gyerekeidet illeti. Es jo helyen kapizsgalsz. Mit tenne az, aki 14 ev boldog gyerekkor utan azzal szembesulne, hogy fia/lanya a sajat nemehez vonzodik. Akkor is ugy viselkedne, mint most? Buzizna, kocsogozne, stb?

Megtagadna-e barki a sajat veret, ha kiderulne a massaga?

efhábé 2011.02.15. 15:50:06

@Cselo: Dehogy lapos! Banán alakú! Azt tudtad, hogy földrengést birkavesével lehet megelőzni? :)

mp1526 2011.02.15. 15:53:32

sose értettem ezt a meleg büszkeséget... miért kell erre büszkének lenni külön? miért nem arra büszke valaki, hogy természetesen éli a magánéletét? és miért kell egyáltalán a magánélete miatt bárkinek is felvonulnia, lezárva a fél várost...???!!! nem értem...

efhábé 2011.02.15. 15:54:21

@xenuka: Miért kéne azt írni, hogy nem volt náciszimpatizáns, ha egyszer korábban az volt?
Nagy dolog ám, hogy megtanultad használni a guglit és most itt lobogtatod.

Attól, hogy a jóember korábban szimpatizált a nácikkal, majd megjött az esze, attól még ez a verse nem arról szól, amit te bele akarsz látni.
Az, hogy egy ennyire egyszerű szöveget képtelen vagy megérteni, sokat elárul rólad. Ennek megfelelően kommunikálok veled.
Majd ha képes leszel felfogni, hogy nem a saját előítéleteid alapján kell értelmezni egy szöveget (tehát nem abból kiindulva, hogy "hazaáruló", hazaáruló volt-e Nagy Imre, aki korábban kommunista volt? Hazaáruló volt-e a '48-as vezérkar, akik közül többen szolgáltak a birodalmi seregben korábban?), akkor tárgyalunk tovább.

Cselo 2011.02.15. 15:55:06

@efhábé: én a békamájat tudtam!

Cselo 2011.02.15. 15:56:04

@tomwar: egy biztos: nagyon nehezen dolgoznám fel, ha egyáltalán képes lennék rá....

efhábé 2011.02.15. 15:59:19

@mp1526: Keress rá a meleg büszkeség napja eredetére, a new yorki történésekre (1969 Stonewall riots)
Nem azért hívják meleg büszkeség napjának, mert arra büszkék, hogy melegek.
Illetve de, de a dolog egy picit bonyolultabb ennél. A büszkeséget a szégyen ellenpárjaként használják, hiszen sokáig élt az a közfelfogás, hogy szégyen melegnek lenni, mintha az választott, akaratlagos dolog lenne.

Cselo 2011.02.15. 15:59:19

@tomwar: de szerencsére a négyből gyerekemből kettő már túl van az identitás problémán, ők már hetero kapcsolatban élnek, a maradék kettő tekintetében meg reménykedem és bízom a családban, a keresztény neveltetésben.

cso zsi 2011.02.15. 16:01:46

@Cselo: Mert maradi vagy, és nem haladsz a korral. :)))
Egyesek szerint mindegy, hogy sötétben fiú, vagy lány szerez örömet a szájával. Thaiföldön is bevált.
Egészséges identitású férfiak a leszbit é elnézegetik, arról ábrándozva, hogy közöttük kéne lenni. Pedig azoknak pont a pasi nem hiányzik.
Viszont két normális, odaadó nővel igen jó bulit lehet csapni az ágyban.
Kempingsátorban is.
A hangok alapján sokan sejthetik, hogy mi történik odabent, de balhét csak a tánorvezetés csinált. :)))

Magon_ 2011.02.15. 16:02:37

@mp1526: Arra büszke, hogy vállalja a melegségét. Nálunk ez nagyon nem egyszerű; haverom (egész pontosan feleségem haverja, de mindegy) attól retteg, hogy kiderül az iskolában, ahol tanít, hogy ő meleg, mert azzal a lendülettel kerehetne új munkát, de jó eséllyel már nem tanárként, amit imád csinálni. De persze ez nem túl népszerű gondolat a témáról, mert egyszerűbb a fartúrásról hőbörögni.

efhábé 2011.02.15. 16:04:29

@Cselo: Ezek szerint nem láttad a Gyaloggalopp című filmet. Pótold hamarjában :)

efhábé 2011.02.15. 16:07:10

@xenuka: Vazz, front14-ről idézgetsz, de szemforgatva tiltakozol, amikor azt mondom, elvbarátaid? :)
Vicces

tomwar 2011.02.15. 16:09:35

Cselo, minden tiszteletem a Tied. Kevesen ilyen oszintek, magukhoz plane nem, nemhogy masokhoz. Koszonet erte!

Mondjuk ugy, hogy en kereszteny-szocialista elveket vallo felkezet nelkuli istenhivo vagyok, es megertem az aggodalmad, hiszen hasonlo helyzetben nekem se lenne konnyu. Nem magam miatt, en azt hiszem konnyebben elfogadnam a tenyt (de nem konnyen), mint azt latni, hogy a tarsadalom hogyan alazza meg, buzizza le, es gyalazza a gyermekemet. Azt hiszem ezt utobbit nehezebben viselnem. Ezert is irok, es ugymond harcolok olyanok jogaiert, akikhez nem tartozom: mert latom magam elott a szuleiket is, a testvereiket, a barataikat...

mp1526 2011.02.15. 16:10:17

De én nem fartúrásról meg hőbörgésről beszélek, hanem arról, hogy miért kell bárkinek az utcára vonulva ünnepelnie a saját hibáját? Én se vonulok ki és állíttatom le a forgalmat, mert nem vagyok meleg és hirdetem, h ezt fogadják el!! Sztem. senkit nem érdekel, h ki mit csinál otthon a 4 fal között! De az már engem is bosszant, h ezzel felvonulnak büszkén... Ennyi erővel a vakok, féllábúak is vonulhatnának, h ők büszkék rá én meg fogadjam el őket, közben ha nem vonulna ki, fel se tűnne, hány szeme meg lába van, mert nem érdekel...

tomwar 2011.02.15. 16:19:13

@mp1526: Keydjuk elolrol, hatha....
NEM azert vonulnak utcara, mert masok a szexualis szokasaik, hanem azert, mert ebbol fakadoan -s ugy gondolom errol nem ok tehetnek - hatranyok erik oket a tarsadalom reszerol, olyan hatranyok, melyek seritk az EMBERI meltosagukat.
Vagy a "buzi" nem ember?

Magon_ 2011.02.15. 16:19:25

@mp1526: De azt elismered, hogy az emberek máshogy kezelik azt, akiről tudják, hoy meleg? Lásd még a 'Mit tennék, ha a gyerekem tanáráról kiderülne, hogy meleg?' Hidd el, a szülők nagy százaléka bemenne az iskolába és kiverné a hepajt, aminek meg is lenne a végeredménye. Na, nem közvetlenül rúgnák ki a tanárt, de ellehetetlenítenék.
Ha a tanárról az "derülne ki", hogy féllábú, akkor maximum megvonná mindenki a vállát.

xenuka 2011.02.15. 16:23:35

@efhábé:

Megint, mint oly sokszor már az érvelőt támadod az érvei helyett.

A nácizás is a szavaim súlytalanná tételének része.

Most jön a nevetségessé tétel.

De mikor jön egy érv, hogy nem is volt Hitler rajongó.

szánalmas kis pojáca vagy

mp1526 2011.02.15. 16:25:56

ááá, ez nem ilyen egyszerű, mint ahogy előadjátok és sztem akkor se egy ilyen "polgárpukkasztó" felvonulás az integrációjuk kulcsa... Nem kell nagydobra verni senkinek se a magánéletét, ez a dolog nyitja! Ez mindenkinek a legbelső magánügye, amivel nem kérkedik, dicsekszik, de különösebben nem is beszél róla normális esetben... Azzal se szerezne senki jópontokat se munkahelyén, se lakókörnyezetében, ha azért vonulgatna fel, mert büszke arra, h "kakiszexel", szado-mazo szexel, vagy éppen HIV vírussal fertőzött vagy fertőző májgyulladásos... Nem tehet róla különösebben de nem is kell hirdetni, mert sajnos -valamilyen szinten- beteg...

efhábé 2011.02.15. 16:30:21

@xenuka: A szavaidnak, azt gondolod, hogy van súlya? Mikor egy végtelenül egyszerű verset sem vagy képes megérteni? Ugyanmár ibolyka.
támadtalak volna? Pusztán megállapítottam, hogy azok alapján, amiket írtál és ahonnan idézgetsz, náci vagy. Ez nem támadás, pusztán tény megállapítása.

Tudod, ha nem akarod, hogy nácinak nézzenek, akkor ne idézz náci honlapról és ne nevezz valakit hazaárulónak, aki szembefordult a nácikkal.

Miért kéne amellett érvelnem, hogy Niemöller nem volt náciszimpatizáns, ha egyszer az volt?
Értem én, hogy neked a világ fekete-fehér, tehát, ha én idézem Niemöller versét, akkor azt kell hinnem, hogy ő sosem volt híve a nácizmusnak, de nem, nyuszika, nem. Az emberek gondolkodnak, átlátnak dolgokat, rájönnek korábbi hibáikra, tévedéseikre, mint Niemöller is. Niemöller korábban náciszimpatizáns volt, aztán ráébredt, mi folyik körülötte és szembefordult a nácikkal, be is börtönözték miatta.
Az meg, hogy te ezt az embert hazaárulózod folyamatosan, tökéletesen jelzi, ki vagy, mi vagy.

Megjegyzem, ha követjük a logikádat, tehát, hogy egy illegitim és a haza érdekeivel ellentétes alakulattal szembefordulni hazaárulás, akkor az '56-os forradalmárok is hazaárulók voltak. Biztos ezt gondolod? Avagy nem tartod illegitim és Németország érdekeivel ellentétes alakulatnak a nácikat? Mesélj kicsim, öntsd ki nekünk zaklatott kis lelkedet :)

tomwar 2011.02.15. 16:31:22

@mp1526:
Mitol polgarpukkasztas a melegfelvonulas? En iszogattam a kavemat, azok meg zaszlokkal, es transzparensekkel felvonultak. Igaz, nem arpad-savossal, hanem szivarvany savossal....de nekik ez jutot.

cso zsi 2011.02.15. 16:33:50

@tomwar: Nem stimmel. A szomszédban lakó meleg párral semmi bajom. Lehetne, mert kerülő úton kaptam az infót, hogy fertőző májgyulladása volt az egyiküknek.
Lehetne, mert a pár ifjabb tagja úgy tesz, mintha minden nap a fesztiválra menne, vagy onnan jön.
Ismerős cégnél liberális országbéliek dolgoznak, a bulira a fiatalember elhozta a párját is. Két öltönyös férfi egymással táncolt, és ezen kívül semmi mással nem "borzolták az idegeket".
Nem járnak parádéra. Nem azt szeretik, hanem egymást. Otthon.

efhábé 2011.02.15. 16:35:41

@mp1526: Nem azért vonulgatnak, mert büszkék arra, hogy hogyan szexelnek, hanem azért vonulgatnak, mert szeretnének jogegyenlőséget.

A szüfrazsettek sem azért vonulgattak, mert tudnak szülni, hanem azért, hogy egyenlő jogokat kapjanak a férfiakkal a választójogot tekintve.

cso zsi 2011.02.15. 16:35:53

@Magon_: Ha az irodalomtanár, akkor még elmegy. De ha a tornatanár, vagy a biológiatanár, akkor ott vetődhetnek fel problémák.

mp1526 2011.02.15. 16:38:18

@tomwar: számomra polgárpukkasztás, szivárványos zászlókkal vonulgatva, magamra és a felvonulásomra is büszkén hirdetni a betegségemet, másságomat! És hangsúlyozom, én elfogadnám őket, mert nem érdekel, hogy ki mit csinál otthon a hálószobájában, amíg ott csinálja! De amikor már az utcára vonul vele, onnan már nem a magánügye, hanem közügyet akar belőle csinálni, mert közterületen parádézik... És akkor bizony, amikor a dugóban állok hazafelé tartva a 10 óra munkámból hulla fáradtan, és meglátom, hogy ezek ott parádéznak a lezárt út közepén, nekem is kiszaladnak csúnya káromkodások a számon, amiben a "buzi" szavak szerepelnek más válogatott jelzőkkel, pedig isten bizony nem zavarnak és ha nem akadályoznának közterületen elélhetnénk egymás mellett békében...

tomwar 2011.02.15. 16:41:27

@cso zsi:
A baratnom apja Hepatitiben halt meg...hetero volt...veratomlesztessel kapta.

Az a baj, hogy nem egyrol beszelunk: en a jogokert valo kiallas lehetosegerol, Ti pedig idegborzolasrol. Ugy oszinten, ha par szaz, neagyisten par ezer azonos nemu par kezenfogva setal az Andrassy uton, az miert IDEGBORZOLO? Ha csak huszan setalnak, mert szep a vasarnapi napsutes, akkor nem az?

mp1526 2011.02.15. 16:41:49

@efhábé: de akkor miért nem így nevezik el a felvonulásukat? miért meleg büszkeség felvonulás, miért nem meleg jogegyenlőség???!!!

Lubimov 2011.02.15. 16:42:23

@tomwar:

Én pontosan értem mi a céljuk, hogy mit szeretnének elérni. Megváltoztatni az emberek hozzá állását a melegekhez, kiirtani a tévhiteket, egyenlő jogok, stb. De ha ez a felvonulásos dolog nem működik és látjuk hogy nem működik. Akkor miért nem próbálkoznak máshogy? Én csak ezt nem tudom megérteni.

efhábé 2011.02.15. 16:42:54

@mp1526: "Nem kell nagydobra verni senkinek se a magánéletét, ez a dolog nyitja!"

Képzelj el egy olyan világot, ahol megvetnek azért, mert heteroszexuális vagy. Sétálsz az utcán a pároddal és nem foghatjátok meg egymás kezét. Nem nyalhattok bele egymás fagyijába, nem adhatsz a párod szájára egy puszit. Soha, sehol.
Ha üdülni mész, külön keresgélned kell, hogy melyik szállodában nem fognak veled kicseszni azért, mert egy szobában alszol a pároddal.
Képzelj el egy olyan világot, ahol külön hetero szórakozóhelyre kell menned, ha szeretnél táncolni egyet a pároddal anélkül, hogy megvernének, kidobnának a helyről.
Gondold végig, mennyi olyan megnyilvánulása van egy hetero párnak, amiből egyértelmű, hogy ők egy pár, anélkül, hogy szexuális aktusba keverednének.
Ha ezeket mind nem tehetnéd, ha állandóan kontrollálnod kéne, hogy viselkedsz a pároddal a nyilvánosság előtt, jól éreznéd magad? Nem vonulnál fel, hogy egyenlő bánásmódot követelj magadnak és a párodnak? Erről szól a meleg büszkeség napja és a felvonulásuk.

tomwar 2011.02.15. 16:43:05

@cso zsi: Mi a gond egy meleg biologiatanarral!?!? Mondjuk a tornat se ertem...

pongesz 2011.02.15. 16:44:24

mindenki, aki azt a dumát nyomja, hogy nincs baja a buzikkal, de mi értelme van magamutogatni, meg felvonulni, gondolatban a buzi szót cserélje le pl. katolikusra (szent jobb körmenet), magyarra (március 15.+kokárda), biciklistára (critical mass). ezzel nincs gond? mi van, ha engem irritál, hogy augusztus 20.-án nem tudok este kocsival átmenni valamelyik hídon? mert az hagyomány? de október 23.-a pl. nem hagyomány, van kb. 20éve, azzal senkinek semmi baja. oké, tudom, hogy nemzeti ünnep, de itt most arról van szó, hogy mindenki azzal jön, hogy nincs baja a buzikkal, csak ne lássa őket, de legalábbis ne rózsaszín tangában. elhiszem, hogy a melegek közmegítélése szempontjából kontraproduktív a tangás vonulás, de nem is erről folyik a vita, hanem hogy egyáltalán vonulhatnak-e. nem kell szeretni őket, nem kell nem szeretni sem. mint ahogy nem kell a magyarokat, szlovákokat, keresztényeket meg a biciklistákat se. azt szeretnék, hogy ugyanaz járjon nekik is, mint másnak.

efhábé 2011.02.15. 16:44:53

@mp1526: Már írtam, a büszkeség kifejezést a szégyen ellenpárjaként használják. Egyébként angolul a pride szónak más a konnotációja, mint a magyar büszkeségnek, ez okozza a keveredést szerintem.

mp1526 2011.02.15. 16:45:15

amúgy a jogegyenlőségükkel se feltétlenül értenék egyet! mert én nem tudok nekik egyenlő jogokat adni, de más halandó sem, egyedül a jóistennél reklamálhatnak, hogy nekik miért nem lehetnek gyerekeik, tehát a felvonulást a tejútra kéne szervezni, nem az andrássyra... :)))

tomwar 2011.02.15. 16:47:07

@mp1526:
Hat akkor ezt a Joisten b**ta el? Nahat...akkor talan a kormenetben vonulhatnanak....jo otlet!

efhábé 2011.02.15. 16:47:49

@cso zsi: Miért? Gondolod, tornatanárként molesztálná a fiúkat? A hetero tornatanár meg a lányokat molesztálja? Ha meleg, akkor egyből pedofil is?
Biológiatanár ne legyen meleg, hiszen ő kevésbé tudja elmagyarázni az egyszikű meg a kétszikű növény különbségét, mint egy hetero? Vagy gondolod, hogy egy hetero férfi jobban el tudja magyarázni a női reprodukciós szerveket, mint egy meleg? Miféle problémát okozhatna tornatanárként vagy biológiatanárként?

mp1526 2011.02.15. 16:48:56

@efhábé: ez hülyeség!!! mert a hetero a normális, a homo meg egy beteg dolog, ami nem természetes és büszkének se kéne rá lenni! most képzeld el ugyan ezt az életet vakon vagy nyomorékon! mennyi szervezés az egész élete egy kéz-láb nélküli vagy egy vak embernek? mennyit kell a közlekedését, utazását, nyaralását szerveznie? mégse vonul fel büszkén a hátrányára és hirdeti nekem, hogy fogadjam el, amikor eszem ágában sincs nem elfogadni, ha nem ér a részéről semmi atrocitás...

tomwar 2011.02.15. 16:52:17

@mp1526:
Nem termeszetes? Szerinted mesterseges? Nem, ez egy letezo jelenseg, s mint olyan, termeszetes. Lehet vitatkozni, hogy a Joisten hibazott, vagy a torzsfejlodes, de van. Mihez kezdjunk vele?

efhábé 2011.02.15. 16:55:11

@mp1526: Nem beteg dolog, a homoszexualitás nem betegség. Nem véletlenül került le már jó régen a WHO betegséglistájáról.

Tudod mi a hülyeség? Hogy azt hajtogatod, nem természetes, holott az. Természetes, hiszen a természet állítja elő a melegeket. Bezonyám. És nem csak az embereknél, hanem állatoknál is. Azt mondják, hogy adott populációnak kb. 8-10%-a meleg. Mindig, mindenhol. Vagyis a dolog természetes.

És persze, vakon vagy mozgássérülten sem könnyű az élet, ha emlékszel, nem is olyan régen volt az, hogy demonstráltak a mozgássérültek, mert nem történt meg határidőre az akadálymentesítés.
Mondom, felejtsd el egy kis időre, hogy betegségnek tartod a homoszexualitást és próbáld meg elképzelni, hogy ahogy te szereted a párodat, úgy szeretheti egy meleg is a párját.
És akkor képzeld el, hogy neked kell úgy viselkedned egész életedben a pároddal, hogy mások számára ne derüljön ki, hogy ti egy pár vagytok. Jó lenne így élni?

tomwar 2011.02.15. 16:55:33

@mp1526: Vannak mozgasserult liftek, akadalymentesitesre kotelezett intezmenyek, allami penzen kepezett vakvezeto kutyak, specialis hangoskonyvek....soroljam? A tarsadalom SEGIT a serult embereknek a beilleszkedesben....ha nem igy lenne, joggal vonulhatnanak fel, ahogy tavaly a kismamak is....Ez itt a lenyeg!

mp1526 2011.02.15. 16:56:48

@tomwar: mit akarsz vele kezdeni? nekem mit kéne bármivel kezdenem? vagy egy másik kívülálló embernek? gondolom semmit... mert otthon mindenki azt csinál a 4 fal között, amit akar! én nem vonulok fel a hetero büszkeségemmel (pedig több okom lenne rá) akkor szerintem más se vonulgasson csak azért, mert homo és nem legyen rá büszke se és ne is reklámozza, engem meg főleg ne akarjon ezzel kapcsolatban semmiről se meggyőzni! mert nem kell, elélhet mellettem életem végéig és még évi 1x se fogom szidni, ha nem zárják le miatta a fél várost... csak azért, mert ő beteg... képzeld, minden beteg ilyen pár 100 fős csoportokban szépen sorba felvonulna, büszkén, hirdetve, hogy én fogadjam el őket! Szerinted évi hány napot lenne autóforgalom az andrássyn?? :D

Lubimov 2011.02.15. 16:57:09

@pongesz:

"...elhiszem, hogy a melegek közmegítélése szempontjából kontraproduktív a tangás vonulás..."

Végigolvasva a kommenteket szerintem Pongesz foglalta össze legjobban, hogy miről is szól a vita.
Ha van egy kisebbség aki egyenlő jogokat szeretne magának, ha úgy érzi ki van téve a többség megvetésének, akkor miért cselekszik dacból és miért próbálja elfogadtatni magát olyan módszerekkel amik nem működnek. Így nem lesz előrelépés...

mp1526 2011.02.15. 17:00:12

de mit segítsünk a melegeknek? én nem tudok rajtuk segíteni, egy mozgássérülten vagy vakon pedig tudok... a homoszexualitást meg nevezhetem bárminek és tiltakozhattok a betegség kifejezés ellen, de csak nem természetes, mert ha az lenne, akkor kihalna az emberiség...

pongesz 2011.02.15. 17:00:44

@efhábé: nem vagyok biztos benne, hogy bármiről is szólnia kellene. nem az a kérdés, hogy szóljon-e valamiről, hanem hogy legyen-e. senki nem fogja fel sem a fröcsögő homofóbok, se a melegek jogaiért küzdők, hogy nem azt tiltotta meg a rendőrség, hogy gyerekük legyen vagy vállalhassanak munkát, vagy mittomén. hanem azt, hogy felvonulhassanak. minden antifasisztának üzenem, vonuljanak csak a nácik, kopaszok tömött sorokban, tőlük se sajnálom. senkitől se. amíg a náci nem ver meg senkit, mert néger (zsidó, cigány), vagy a meleg nem akar megdugni akaratom ellenére (vagy mást se), azt csinál, amit akar. de nem a buziságról van szó, hanem, hogy a rendőrség nyilvánvalóan mondvacsinált okból betiltott egy békés rendezvényt. ez pont olyan, mint a kossuth tér lezárása volt anno, vagy a médiatörvény most. vannak jogok, amik szentek, buziságtól függetlenül.

tomwar 2011.02.15. 17:02:27

@mp1526: OKe, feladtam. Meg MINDIG nem tudtok elvonatkoztatni a szextol. Ennyi.

Magon_ 2011.02.15. 17:04:40

@Lubimov: Biztos vagy benne, hogy nem működik? Mivel tudod ezt alátámasztani? Nem lehet, hogy a 'francnak vonulnak a rohadt buzeránsok' első gondolat mögött már egy fokkal jobban áll hozzá, ha valóságban is találkozik vele? Ha már meggondolja, hogy annak a homokos párnak a kajájába, akit éppen kiszolgálok, annak ellenére sem csulázok bele egy méterest, hogy nem igazán tetszenek, már megérte.

mp1526 2011.02.15. 17:05:30

@tomwar: de miért kéne elvonatkoztatnunk?? az által tudunk szaporodni, hogy egy hím és nőstény közösül és gyerekük születik... Ezt nem a rohadt "buzigyűlölők" találták ki és nem is újkeletü "szokás". Sajnos bármennyit vonulhatnak szivárványosan és büszkén is, nem tudok rajtuk segíteni a gyerekvállalásukban sem és másban sem...

pongesz 2011.02.15. 17:05:54

@Lubimov: imádom, ahogy egy töredékmondatot kiragadva más értelmet nyer a szövegem. tovább is van, mondjam még? azt kell higgyem, mindenki azért örül a melegfelvonulás betiltásának, mert így majd a szegény melegeknek nem kell kitenni magukat egy ilyen megalázó helyzetnek, és majd jobban elfogadják őket. na, persze.. egy fenét.

Lubimov 2011.02.15. 17:16:07

@Magon_:

Mindenki saját magából indul ki, ahogy én is. Az én környezetemből illetve az általam olvasott, nézett, hallgatott médiumokból gondolom, hogy a felvonulás nem működik. Ha egy közösséghez akarok tartozni erre van egy módszerem, egyenlő jogokat szeretnék és tisztában vagyok azzal, hogy az adott közösség megvet és lenéz. Valamint évek alatt semmi változást nem tudok felmutatni akkor változtatni kell a módszereimen.

tomwar 2011.02.15. 17:16:24

@mp1526: Nehez veled...nagyon nehez...azt hiszem vegleg feladom. Ha egyszer - nem kivanom - a gyereked/unokad stb. esetleg ebben a betegsegben szenved, es ezert gondjai lesznek, kivancsian hallgatnam, mit mondanal neki...

Mint emlitettem, nemzetkozi cegnel dolgozom, amely 30 evnel is tobb ideje van Magyarorszagon. Sosem alkalmazott a vezetes afroamerikai szarmazasu munkaerot, ami ugyan diszkriminativ, de az elso igazgatonk szerint - aki tobb, mint 16 evet toltott a ceg elen - a magyar tarsadalom tolerancia szintje a beka segge alatt van. Es sajnos a mai napig igaza van...

tomwar 2011.02.15. 17:17:34

@mp1526: Azert kellene elvonatkoztatni, mert az a negy fal koze tartozik, ahogy Te is mondtad. Az ebbol fakado joghatrany azonban intezmenyes. Tenyleg ennyire nem ertheto!?!?

Lubimov 2011.02.15. 17:20:14

@pongesz:

Számomra nem nyert más értelmet, a kiragadott rész azért volt, mert teljesen egyetértek vele. Szerintem a legtöbb ember azért örül a betiltásnak, mert így igazoltnak látják azon nézeteiket, hogy "a meleg rosszak azokat jó be kell tiltani" és továbbra sem gondolnak arra hogy milyen nehéz lehet az életüket titokban, félelemben élni.
Amennyiben így van és ezt nem tudom, akkor ebben látom igazoltnak hogy a felvonulás nem vezet eredményre.

Magon_ 2011.02.15. 17:21:40

@Lubimov: Amióta van pride (1969), azóta nyugaton nagyságrendeket javult a melegek megítélése, ez vitathatatlan. Az, hogy a kettőnek mennyire erős a korrelációja, természtesen vita tárgya lehet, de én ebbe nem mernék belemenni, adat hiányában.

pongesz 2011.02.15. 17:23:07

@efhábé: vigyázz, mert nincs igazad. mármint ez az állatok is melegek dolog erős volt kicsit. meg konkrétan nem így van. az embernél a homoszexualitás a nemi arányok torzulását (sok férfi, kevés nő) kompenzálandó, és a kis, vadászó férfiközösségek szociális kötődéseit erősítendő lett adaptív. a letelepedett életmód azonban egészen más szexuális kultúrát tesz igazán frankóvá, ezért van, hogy pont ezekben a társadalmakban lett tilalmas. viszont minél később vállalnak gyereket az emberek, és minél ritkább a csecsemőhalál, úgy lesz a közösség szempontjából egyre kevésbé problémás, ha valaki nem vesz részt közvetlenül a reprodukcióban. persze az ember nem csak kenyérrel él, itt van pl. a vallás is, mint szempont, de (szerencsére) már nem az egyház diktálja, hogy mit kell szeretni az embereknek és mit nem.

Lubimov 2011.02.15. 17:28:10

@Magon_:

Én is pont ezért írtam, hogy a saját környezetemből tudom megítélni csak az általad említett állítólagos változást amit én nem tapasztalok és szerintem erre a felvonulás csak rátesz egy lapáttal.

efhábé 2011.02.15. 17:28:12

Pongesz, semmi erős nincs benne, sok állatfajnál figyeltek meg homoszexuális egyedeket.

mp1526 2011.02.15. 17:28:22

@tomwar: milyen joghátrány? nem szavazhat? nem vállalhat munkát? nem szerezhet magántulajdont? nem értem miről beszéltek... max. megítélésbeli hátrányról beszélhetünk, amitől minden "más" szenved, lehet az extrém magas (óriás) vagy alacsony (törpe) vagy bármilyen más betegségben szenvedő... A házasságot meg a gyerek témát meg annyira nem piszkálnám, mert míg a házasság nekem tök mindegy lenne és csupán társadalmi képződmény, addig a gyerek természeti, amihez nem lehet joguk, mert a jóisten így akarta... Ha másképp akarta volna, valszeg egy csókkal vagy kézfogással lehetne gyereket nemzeni... Ennyi erővel azért is lehetne büszkén felvonulni, hogy a vakok lehessenek kamionsofőrök vagy vadászpilóták, mert ez a csúnya elnyomó társadalom most nem engedi meg nekik...

tomwar 2011.02.15. 17:34:04

A hazassag egy jogi intezmeny. Ezzel ugy gondolom, valaszoltam.

A gyerekkerdes nem ennyire egyszeru, szerintem, ezert en ovatosan kezelnem, de nem sopornem le.

A munkajog szinten jogi terulet - kepzeld el a gyerekeid meleg tanarat, es szo nelkul hagynad-e?

Megvetettseg - az emberi meltosag alapveto JOG.

A kepessegek hianya nem kirekesztes. Nem tud kamiont vezetni, ennyi. Te is erzed ugye, hogy demagogia ez a parhuzam....

cso zsi 2011.02.15. 18:15:06

@tomwar: Ha csak kézenfogva sétálna, akkor nem is lenne miről írnunk.
Ha tangában,vagy anélkül a kamionon, akkor annak nincs helye.

@efhábé: Feltételes módot írtam. Hetero és lány verzióról személyesen tudok, és nem feltétlen tornatanárral.

@mp1526: Ki dönti el, hogy mi a normális?
A társadalom. A kultúra.
Mindezek mellett több művészeti ágban kedvelek meleg (vagy később comingoutolt) előadókat, művészeket. Inkább azt, amit előadtak, semmint, hogy mit művelnek az ágyban.
Ha megfigyeljük a nyugati pop- és filmipart, jelenleg három domináns tényező van. Bármelyiket nevén nevezzük, rasszistának és/vagy kirekesztőnek titulálnátok. De ettől még úgy van.

tomwar 2011.02.16. 11:11:24

@cso zsi: "Ha csak kézenfogva sétálna, akkor nem is lenne miről írnunk.
Ha tangában,vagy anélkül a kamionon, akkor annak nincs helye. "
Teljes mertekben egyetertek. Ennek a felvonulasnak nem a melegekrol, hanem a melegek jogainak csorbulasarol kell szolnia.
Bortanga es tarsai a Kek Osztrigaba valok. En se ugy jarok a munkahelyemre, ahogy bulizni.

Orulok, hogy ebben egyetertunk.
süti beállítások módosítása