Ez nem a Prágáról szóló poszt lesz
2010. december 09. írta: Robert McKefir

Ez nem a Prágáról szóló poszt lesz

December 8-a salgótarjáni sortűz mellett más, szomorú eseményről is ismert: 30 éve, ezen a napon gyilkolták meg a John Lennont New Yorkban.

 

Halála szomorú dolog, de most nem foglalkozok vele. Most döbbentem rá, hogy egy éve vagyok a blogon: valójában december 6-án nyomtam le először a publikál gombot, de ez kiment a fejemből, hogy Mikuláskor írtam ide először. Statisztikát nem közlök, inkább kirakok párat a Last.fm-es profilom alapján az elmúlt egy év leghallgatottabb zenéiből; rövid ünneplés gyanánt.

 

Egy előadáson hallottam először ezt a zenét, azóta megszereztem az együttes egyetlen albumát is - jó, letöltöttem :P "Nie pali papierosów i wódki nie pije"

Abszolút az év zenéje, sajnos a koncerten nem tudtam ott lenni :( - de jönnek jövőre is :D

Róluk már megemlékeztem egyszer: ritka alkalom fog bekövetkezni pénteken. A zenekar koncertezni fog - erre viszont elmegyek:P

Az Imperátor jóvoltából ismertem meg ezt a számot - ő pedig aztán nagy úr :D

Természetesen az IHM se maradhat ki: sajnos az új albumukról ma megjelent számuk, hát... nem üti meg a szintet. "Riporter: Csabi, szerinted milyen lesz nélküled az IHM? Csabi: Szar." Remélem azért, hogy nem az mr2-nek csinálták ezt a lemezt, és tényleg jó IHM zenék lesznek rajta. AZ mr2 junkiek meg csak sajnálhatják, hogy ezt az Istenszabású zenét nem értik (H)

A régi ír ivónóta remek feldolgozása. For Boston!

Igazából itt most a Közelítő távolítónak kellene jönnie, de mivel volt IHM, ezért most beugrott helyette a sajnos rövid életű amerikai indie zenét játszó Neutral Milk Hotel szerintem zseniális száma - a szöveget tessék olvasni, van értelme.

Német. Metalcore. És a HSB vagy Caliban ellen szólva: németül!

Most átugorjuk az itt már korábban szerepelt TDEP: Farewell Mona Lisa c. opusát, és egy másik, szintén szerepelt zenekar száma következ. A Warbreed nevű argentin deathcore banda eddigi egyetlen lemezéről a Farewell Germania: egy trilógia utolsó darabja: Der Untergang.

A végén pedig itt a kedvenc jelenetem a Monty Pythontól. 17. rész a Repülő Cirkuszból, amely amúgy szerintem a legjobb rész a sorozatban, Az Edwin "Buzz" Aldrin Show. A Püspök figurája egy akkor népszerű, és nálunk is vetített angol sorozatot próbál parodizálni. Ki tudja melyik volt az a sorozat? :)

 

u.i.: remélem minden számot végighallgattatok, másképp nem ér :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kismoszkva.blog.hu/api/trackback/id/tr352503449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása