Mint mérhető
2010. március 14. írta: Robert McKefir

Mint mérhető

Nem, nem adtam értelmetlen címet a bejegyzésnek, mindjárt le is írom, hogy miért van értelme. A HangSúly zenei díj a közönségszavazásán 2009 legjobb debütáló albuma a salgótarjáni Corrodal Xei című lemeze lett. A srácok, mint írják, instrumentális progmetálban utaznak, ezt szerintem elég jól teszik: itt-ott (szerintem) fellelhető benne egy kis Mastodonos gitározás (még a Blood Mountain idejéből) - ez persze egyáltalán nem baj, legalább tudjuk, hogy kinek az útjára lépnek a srácok. Ahogy a myspace-s oldalukon olvasható, már készülőben a második lemezük, melynek megjelenését személy szerint már várom.

Legközelebb március 27-én lépnek majd fel a Józsi mellett a Kertben (úgy néz ki, hogy mostmár az egyetlen hely a városban, ahol koncertek lesznek) - mellettük fellép még a Viszonylag új, az Eejit Midget és a Real Lies (utóbbit tudom még ajánlani, egy kis stonerkedés az ország másik végéről, Szegedről). Utána pedig majd júniusban fognak a Dysrhytmia előzenekaraként a Dürer Kertben koncertezni Budapesten. Szóval, akinek van ideje és kedve, menjen el megnézni a Corrodalt 27-én a Télikertben (remélem én is ott leszek).

A végén álljon itt a zenekar felállása, és egy kis ízelítő a zenéjükből.

Angyal Zoltán - guitar
Györe Mihály - bass, vocal
König Ferenc - drums
Márton Attila - guitar

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismoszkva.blog.hu/api/trackback/id/tr261839934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása