Kik hívogatnak mostanság?
2010. január 17. írta: Robert McKefir

Kik hívogatnak mostanság?

Valószínű, hogy az elkövetkezendő napokban tőlem bejegyzés nem fog származni betegség és két vizsga miatt (illetve az egyik bejegyzésemet a fantasztikusan gyors rendszer nem volt képes elmenteni :@). Mindenesetre azért reggel az egyik miniszterelnök-jelölt feltárcsázott, hogy elmondhassa véleményét, és gondolatokat ébresszen bennem...

Mindenesetre örültem, hogy Lali gondolt rám, és felhívott (jó, tudom, hogy automata), de mondtam neki, hogy más dolgom van, és sajnos nem érek rá. :D

Jut eszembe, MDF. Tudom, hogy mindig a zsuruccal jövök, de tegnap találtam egy érdekes videót ott:

 

Nos. Mi az ami a szokásos dolgokon kívül látszik: ki fogják tenni az országból a kőműveseket is. Akkor ki fog itt házat építeni?? Valamint: minden mai parlamenti pártot kidobnak (a KDNP-t nem tartom önálló pártnak, csak ilyen hm. szekció a Fideszen belül - szerintem) kivéve az MDF-t (egy tulipánt nem láttam a videóban).

És a végén álljon itt egy népszerű videó a régen még kormányzópártról:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismoszkva.blog.hu/api/trackback/id/tr701678888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéKu 2010.01.17. 17:46:33

Nagyon birom ezt a videót. :P

Dávid ibolya széééééééééép, Dávid Ibolya jóóóóóóóóóó, Dávid Ibolya nagyon aranyooooos, azonban sajnos egy kicsit aggódóóóóóóóóóóóóóóós.

Dávid Ibolya for president! :D

Amúgy megésrtődtem lalira, hogy engem nem hívott :(
süti beállítások módosítása