Keresztesháború bárhol
2010. július 13. írta: Robert McKefir

Keresztesháború bárhol

Hétvégén volt a melegfelvonulás. Sokan egyetértenek vele, támogatják, sokan ellenzik, és nem emberien viselkednek emiatt (én is ellenzem: azonban nem vagyok hülye, hogy olyan helyre menjek, amit nem szeretek. Talán a derék "magyarok", akik tüntettek, elmennek ugyanígy helyteleníteni egy cigánytelepet? Ha nem bírják, minek nézik?). Sokan mégtöbb jogot akarnak a bu melegeknek, sokan inkább elgázosítanák őket. Dúl a csata a Helm-szurdokért.

És dúl máshol is a harc. A dohányosok frontján. Sokan kiirtanák az összes dohányost. Merhogy mit képzel az a paraszt, aki nemcsak a saját, de még az én tüdőmet is büdösíti, szennyezi, rákosítja a cigarettájával??? Összebüdösítik a helységeket, büdös a szájuk, rákot kapnak-okoznak, állottá teszik a levegőt. Ezek mind olyan érvek, ami alapján elgettósítják a dohányosokat. Lassan már buszmegállókban sem lehet rágyújtani! Ilyenkor persze senkiben sem jön elő az, hogy a zsidók is egyre kevesebb helyen jelenhettek meg, működhettek annak idején a III. Birodalomban. Mi lesz még? Tömeges támadás az egri dohánygyár ellen?

Nem vagyok oda a dohányzásért. Nem szokok rá (lehet nem is tudnék igazából), de nekem hiányozni fog az, hogyha egy kocsmába bemegyek, akkor nem csap arcon az olcsó dohány fojtó füstje. Másnak pedig nyilván feszültségoldó: most akkor ők legyenek idegbetegek, mert nem gyújthatnak rá? Nem nyugodhatnak meg? Na jó, azért benzinkúton persze továbbra sem ajánlott;)

Nyilván persze szükség van a füstölgők változására is, azonban a nem dohányosoknak is megértőbbnek kell lenniük. A dohányosok kirekesztése is ugyanolyan szegregáció, mint a cigányok munkahelyre fel nem vétele faji alapon. Más kérdés: sokan szeretnék legalizálni a könnyű drogokat (unlájk - van elég legális szer, amivel éppúgy elkábulhat az ember, és ezek is elronthatják bőven) - nomármost: akkor a frissen legalizált marijuánások hol szívják el munkaidőben a gandzsát? Vagy talán, ha ők tüntetni fognak azért, hogy ne csak a kijelölt marijuánázó helyeken lehessen szívni, akkor a korábban még őket támogató finnyás liberálisok már az orrukat sértő égett fűszag miatt inkább a pokolba küldenék a cső másik végére került zöldbarátokat?

 

(u.i.: nem akartam ilyen modoros szót írni a végére, de jobb szinoníma nem jutott az eszembe)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismoszkva.blog.hu/api/trackback/id/tr662149566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéKu 2010.07.13. 19:09:57

Roppant fals érvelés.

Ebben az esetben toleranciáról beszélni baromság.

Minden ember szabadság addig tart, amíg a másiké el nem kezdődik... A dohányzás nincs betiltva, senki nem akarja őket megölni, szóval ez eleve túlzás.

Viszont az igenis áll, hogy ott ne dohányozzanak, ahol nem tud kitérni előle, akit zavar a füst. Ha valaki magát nem mérgezi, akkor más se mérgezze őt.

A melegekkel párhuzamba állítani meg hülyeség. Ők ugyanis azzal, hogy a saját nemükhöz vonzódnak, senkinek sem ártanak. A dohányosok ellenben igen.

Szóval cigizzenek felőlem, csak ne ott, ahol olyanok is vannak, akiket ez zavar. És ez nem szegregáció. WC-zni se kezdesz el a város közepén...

DISLIKE

galagonya 2010.07.13. 19:32:38

@BéKa: 100 % :)

McKefir gondolom Te bagózol. Ha nem cigiznél, akkor max 2 hónap múlva egy kocsmázás után elhánynád magadat a saját ruhád büdöd bagószagától. Én 17-8 évig bagóztam, engem se zavart a saját füstszagom, addig amíg le nem szoktam róla. És bizony a buszmegálóban se a legkellemesebb, amikor hajnalban ukrán cigi füstöt fúj valaki a levegőbe. Nincs dohányzási kultúrája a magyarnak. Már.

BéKu 2010.07.13. 22:36:16

@galagonya: Rosszul gondolod! Nem cigizik :)

ui: örülök a 100%-nak :)

galagonya 2010.07.14. 19:09:05

Ez ami megy a médiába megy az tényleg tűrhetetlen! Igaza van a PM asszonynak, ezek a személyi összefonódások. Személyi főtitkár szerkesztő :)

BéKu 2010.07.14. 20:25:24

@galagonya: Na most lehet, hogy kicsit sok sört ittam, de én ezt most nem értem :D

Robert McKefir 2010.08.30. 17:13:47

@BéKa: és ha valakit a melegek zavarnak, amikor kézenfogva sétálnak pl.? Ha az én közérzetemet rombolják, és ettől romlik a morálom, a végén még depressziós leszek, és öngyilkos. Vannak még olyan beteg, hátramaradott, intoleráns paraszt "emberek" - pl. én, akik nem szeretik a melegeket, főleg ha az utcára hozzák a nemi identitásukat (szerintem magánügy). Pár év múlva talán már a pedofília is elfogadott lesz?
Inkább dohányozhassanak az emberek az utcán, a teraszokon, csak a csikket dobják el
pont
süti beállítások módosítása