Kicsit kései a reakció, de
2010. április 10. írta: Robert McKefir

Kicsit kései a reakció, de

Még most majd' háromnegyed kettőkor (BéKának üzenem, eddig tartott egy sör, ne haragudj :P) is érdemesnek tartom megemlíteni, hogy a Barikád a múltkori Gellért-menórázás után megint nagyot robbantott. Sajnos a honlapon még a múltkori címlap van kint (amivel igazából nincs bajom), ellenben a kurucon már kint a legfrissebb címlap. Hogy is mondjam, Dr. Morvai, mint Richelieu bíboros, mellette a "magunkfajta" Zázrivecz Gabika (bár kezeljük tényként, a  Felelősségre Von a Gábor c. videó szerintem igencsak jópofa lett!), mint Lúdas Matyi, illetve egy betiltott Joachim Peiperbe öltött gárdista, maga az esztétikai gyönyör. Plusz a pajzs és a neki szegeződő dárdák. Az utóbbi időkben a magyar politikai Eric Cartmant (választások után elmagyarázom, hogy miért szoktam ezt mondani) ért támadások, illetve saját tetteik alapján átgondolom a Barikád jelmondatát: "Döntsd el, melyik oldalon állsz!" - sikerült a JMM-nek elnérnie, hogy egy szavazót biztosan vesztettek. Engem, bár a dolgok már korábban kezdődtek, de az elmúlt hónapban úgy érzem, hogy jól döntöttem, hogy voksomat nem adom rájuk (persze ezzel nem mondtam azt, hogy másra adnám, sőt). Viszont, maradok a "magukfajták" oldalán, és igen, dárdákat is készítek elő, ha kell.

 

Hadd jegyezzem meg, hogy nem kedveltem sosem Varga Zoltánt, viszont elismerem amit tett, nyugodjon békében.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismoszkva.blog.hu/api/trackback/id/tr191908891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása